WISE Baltijas
Uzņēmēju klubs

    Video atskaite par WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklāto sapulci 23.08.2019

    Piektdien, 23. augustā, Rīgā, First Baltic Hubbard College of Administration telpās notika kārtējā WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātā sapulce. Sapulces ietvaros uzstājas vieslektors, mārketinga eksperts Maksims Morozovs ar semināru 
    REZULTATĪVS MĀRKETINGS VAI KĀ PIESAISTĪT VAIRĀK KLIENTU JAU ŠODIEN?

    Piektdien, 23. augustā, Rīgā, First Baltic Hubbard College of Administration telpās notika kārtējā WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātā sapulce.

     

    Kluba priekšsēdētājs Aleksandrs Konstantinovs pastāstīja par WISE Baltijas uzņēmēju klubu, tā darbību, jaunumiem un priekšrocībām, kas sagaida kluba biedrus.

    Pēc savas uzstāšanas sapulces vadītājs uzaicināja ekspertu Maksimu Morozovu, kurš novadīja savu semināru “Rezultatīvs mārketings vai kā piesaistīt vairāk klientu jau šodien”. M.Morozovs jau vairākus gadus ar panākumiem vada mārketinga nodaļu lielā starptautiskā uzņēmumā. Viņš dalījās ar savām praktiskajām iestrādēm un sekmīgas darbības formulām, stāstot par dažādu mārketinga instrumentu pielietošanu, tajā skaitā sociālo tīklu izmantošanu.

    First Baltic Hubbard College of Administration licences turētājs Andrey Kruglov anonsēja savu jaunu semināru “Kur tu esi, man vajadzīgais darbiniek?” Seminārs notiks 25. oktobrī WISE Baltijas uzņēmēju kluba sapulces ietvaros.

    Pēc oficiālās daļas viesus gaidīja uzklātais galds. Pie mielasta viesi iepazinās, apsprieda aktuālās problēmas, dalījās pieredzē un ar saviem panākumu stāstiem. Neskatoties uz vasaras atvaļinājumu laiku, uz mūsu sapulci ieradās samērā daudz publikas, kas liecina, ka interese par Hubbard Management System pastāvīgi pieaug.

     

    Dažas dalībnieku atsauksmes par semināru:

     

    Guvu apstiprinājumu tam, ka uzņēmumā pareizi tiek pielietots mārketings. Jauna ideja un skatījums mārketinga definīcijai – ļoti patika izskaidrojums. Kā arī noderīga ideja, sadalījums mārketings + mārketinga instrumenti + formula.

    L. K.

    ***

    Lektora uzstāšanās un sniegtā informācija bija interesanta, vērtīga. Patika, ka tika ar piemēriem paspilgtināts katrs punkts, kas vēl labāk ļāva saprast pasniegto informāciju. Sapratu, kā rīkoties ar informāciju, ko vēlos pasniegt savai mērķauditorijai.

    P.S.: Maksims lieliski novadīja semināru, gaidīšu nākamo!

    Paldies!

    D. Z.

    ***

    Paldies, Maksim! Ļoti vienkārša un saprotama pasniegšana. Gribas to visu pielietot un saņemt rezultātu nekustamo īpašumu un citās jomās, pat arī privātā komunikācijā.

    R.

    ***

    Kārtējo reizi pārliecinājos, ka jāmācās un vēlreiz jāmācās. Ar dievu, TV!

    V. S.

     

     

    Uzmanību!

    Nākamā atklātā sapulce notiks

    25. oktobrī

    Sapulces ietvaros

    Andreja Kruglova seminārs:

    "Kur tu esi, man vajadzīgais darbiniek?"

     

    Vēlaties reģistrēties?

     

    Atsūtiet savu kontaktinformāciju uz e-pastu:

    info@wisebaltics.org

     

    Papildus informācija pa telefonu:

    +371 20619707

    Vai jūsu biznesam ir nepieciešams mārketologs? Ko viņš dara un kā?

    Uzņēmumu direktori un īpašnieki arvien vairāk saskaras ar to, ka dažādos mārketinga virzienos ir vajadzīgas pilnīgi pretējas zināšanas un prasmes. Bet arī darba rezultāts ir ievērojami atšķirīgs.

    Jums ir pazīstamas tādas grūtības? Es esmu pārliecināts, ka jūs noteikti aizdomājaties par to, kā veiksmīgi un izdevīgi reklamēt savu biznesu.

     

    Klasiskais mārketings pret interneta mārketingu

    Nesen Floridā kongresa laikā es satiku kolēģi — krieviski runājošu biznesa konsultantu. Mēs sākām apspriest Amerikas biznesa struktūras, tostarp L. Rona Habarda organizācijas shēmas piemērojamību komercuzņēmumiem.

    Un tad radās jautājums: kur mārketingam vajadzētu būt ražošanas plūsmā? Pārsteidzoši, ka mēs vispār nevarējām vienoties, līdz mēs atklājām, ka mums ir pilnīgi atšķirīgas koncepcijas par mārketingu.

    Izrādījās, ka es domāju par produkta klasisko mārketingu, un mans sarunu biedrs diskutēja par interneta mārketingu.

    Termini izklausās līdzīgi, un zinoši mārketologiuzreiz jums pateiks, ka veiksmīgai reklamēšanai tiek izmantoti dažādi rīki. Kāds var man nepiekrist. Ko lai saka – komentāru rinda ir jūsu rīcībā.

    Klasiskā pieeja

    Es uz to skatos no uzņēmuma īpašnieka vai direktora skatu punkta. Kad mēs runājam par produkta mārketingu, tad mēs sākam ar aptaujām. Mēs noskaidrojam, kas ir mūsu klienti, ko viņi uzskata par labu vai sliktu, kāpēc produkts ir vajadzīgs patērētājam, kā iesaiņot un pārdot produktu.

    Piemēram, slavenais Rīgas balzams — tradicionāls dzēriens tūristiem vai alternatīva metode cilvēku veselības uzturēšanai?

    Saulesbrilles – acu aizsargāšana vai statusa indikators?

    Īsi sakot, aptauja ir vissvarīgākais mārketinga instruments, lai uzlabotu biznesu un noskaidrotu ne tikai klientu vajadzības, bet arī sabiedrības viedokli. Uzdevums ir pārliecināties, ka pie jums ierodas ieinteresēts klients, un atlaide nebija galvenais pārdevēja arguments.

    Interneta mārketings

    Šis ir pavisam cits spēles laukums, ar citiem rīkiem un paņēmieniem. Interneta mārketings atšķiras no klasiskā ar interaktivitāti, mērķauditorijas atlasi un web analītiku. Šeit uzsvars tiek likts nevis uz produktu, bet uz potenciālo klientu, kuram jākļūst par pircēju. Par viņu jau ir apkopota maksimāla informācija.

    Tagad jāzina:

    a) kur un kā iegūt šos datus;

    b) kā tos pareizi izmantot.

    Balstoties uz to, mārketologs var izveidot lendingu, konfigurēt analītiku, izveidot kopienu, tādējādi ietekmējot pārdošanas pieaugumu un mājaslapas aktivitāti.

    Vēl viena detaļa tiem, kas ir izpētījuši un pielietojuši visas mārketinga un PR klasikas: interneta mārketingā robeža starp “mārketingu” un “PR” praktiski ir pazudusi. Bet tas joprojām nav viens un tas pats.

    Kļūdas var nogalināt labākas idejas

    Standarta darbību neievērošana vai kļūdas var izraisīt naudas zudumu, tāpat arī nepamatotu vilšanos pašos instrumentos.

    Diemžēl bez viņiem šodien vairs nav iespējams izdzīvot.

    Es neuzdodu sev uzdevumu izglītot jūs ar trim teikumiem, es iesaku paskatīties šajā virzienā.

    Bet uzklausīt speciālistu, veiksmīgas komercuzņēmuma mārketinga nodaļas vadītāju, un saņemt precīzas rekomendācijas no viņa jūs varat WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātajā sapulcē Rīgā, 23. augustā.

    Autors: Andrey Kruglov

     

    http://wise.lv/wise-sapulce-23-augusts-2019/

    Gaidīsim jūs 23.augustā plkst. 19:00 First Baltic Hubbard College of Administration telpās.

    Adrese: Spilves iela 35A, Rīga.

    Vēlaties reģistrēties?

    Atsūtiet savu kontaktinformāciju uz epastu: info@wisebaltics.org

    Detalizētāka informācija pa telefonu: +371 20619707

    *Dalība: bezmaksas.

    *Semināra valoda: krievu.

    Vairāk informācijas: http://wise.lv/wise-sapulce-23-augusts-2019/

    Nāciet uz ATKLĀTO SAPULCI 23.augustā!

    Nāciet uz ATKLĀTO SAPULCI 23.augustā!

    Sapulces ietvaros Maksima Morozova seminārs par tēmu:
    "Rezultatīvs mārketings vai kā piesaistīt vairāk klientu jau šodien."

    Vēlaties reģistrēties?

    Atsūtiet savu kontaktinformāciju uz e-pastu: info@wisebaltics.org

    Mārketinga noslēpumi: Kā viegli iegūt priekšrocības tirgū

    Lai reklāma kļūtu rezultatīva un piesaistītu klientus, vajag pazīt savu patērētāju: kas viņš ir, kas viņam ir vērtīgs, kādas problēmas viņam ir, kam viņš uzticas, kas viņu motivē un "uz ko viņš uzķeras." Par to nerunā tikai slinkie.

    Bet ļoti bieži tiek izlaists vienkāršs un svarīgs faktors: klients tiek pētīts, neņemot vērā to, ka jūs tirgū neesat vienīgie. Potenciālo klientu analizē tā, it kā viņš būtu vakuumā.

    Mēs dzīvojam digitālo tehnoloģiju laikmetā, tirgus ir pārpildīts ar informāciju, karš par patērētāja uzmanību iet ne uz dzīvi, bet uz nāvi. Zinātnieki aprēķinājuši, ka vidēji cilvēks vienā dienā redz aptuveni 3000 reklāmas ziņojumus.

    Tādos apstākļos jūsu konkurenti ir ne tikai tie, kuriem ir tāds pats produkts vai pakalpojums kā jums, bet arī tie, kas strādā pavisam citā nozarē. Pienācīgas uzmanības trūkums šim faktam var novest pie tā, ka jūs skriesiet kā kāmis ritenī, tērējot milzīgas pūles un resursus “pa tukšo”.

    Galvenais uzdevums

    Jums ir tikai dažas sekundes, lai klients varētu saprast, kas jūs esat un ko jūs viņam piedāvājat. Tikai dažas sekundes, lai iegūtu viņa uzmanību un nekļūtu par vienu no tūkstošiem citu uzņēmumu, kas tikai uz mirkli uzkavējās atmiņā.

    Gribu parunāt par vienu no mārketinga instrumentiem - pozicionēšanu, kuras nozīme ir īpaši palielinājusies mūsdienās.

     

    "Ja jūsu uzņēmums vai preces marka neieņem pirmo vietu potenciālā klienta pratā, tad jums ir problēmas ar pozicionēšanu. Jums kaut kā ir jāsasaista jūsu ieņemtā pozīcija ar līdera pozīciju, ja jūs vēlaties ko panākt.

    Tā arī ir galvenā būtība pozicionēšanai - vienam no noderīgākajiem instrumentiem, kas tika izdomāti, lai risinātu ar mārketingu saistītos jautājumus."

     “Pozicionēšana sabiedriskajās attiecībās”

    L. Rons Habards

     

    Piemērs: kā tas darbojas

    Man mājās ir divi mazi suņi:

    1. čivavas un špica krustojums vārdā Deimoss;

    2. tīršķirnes greznais Pomerānijas špics Niks.

    Kad mēs dodamies pastaigā ar katru no suņiem atsevišķi, katrs no viņiem saņem daudz uzmanības: viņus fotografē un glāsta. Mājdzīvniekus tas priecē. Abi suņi ir vienlīdz aizkustinoši un zina, kā piesaistīt apkārtējo skatus un dabūt pakasīšanu aiz auss vai pat kaut ko garšīgu.

    Skaists sunītis

    Pats interesantākais notiek, kad pastaigā aizvedam uzreiz divus suņus. Apkārtējie pilnīgi pārstāj pamanīt Deimosu, un viss entuziasms un uzmanība tiek vērsta tikai uz Niku. Vai tas nozīmē, ka Deimoss ir nepievilcīgs? Nē. Bet tas nozīmē, ka kopīgā pastaigā Nikam ir nepārprotamas konkurences priekšrocības: patērētāja galvā viņš ieņēma “skaistulīša” pozīciju.

    Bet ko Deimosam darīt? Būtu kļūda sacensties ar Niku un mēģināt ieņemt “skaistulīša” pozīciju. Tas patērētu daudz enerģijas, un ne fakts, ka efektīvi.

    Gudrs suns

    Deimoss ir ļoti prātīgs suns, un man savlaik izdevās viņam iemācīt dažādas komandas: sēdēt, gulēt, velties, rāpot utt.

    Nākamreiz, kad mēs atkal staigājām visi kopā, es lūdzu Deimosu izpildīt komandu virkni.

    Skatītāji uzreiz pievērsa savu uzmanību un aizmirsa par Niku, un Deimoss pelnīja uzslavu: “Ak, kāds gudrs suns!”

    Kopsavilkums:

    Deimosa un Nika piemērā var redzēt, kā viegli var iegūt konkurences priekšrocību, vienkārši izveidojot jūsu biznesa un produktu pareizo pozicionēšanu.

    “Būtībā pozicionēšana – tā ir “kontrastu” stratēģija. Proti, jūs parasti savam uzņēmumam vai markai veidojat pozīciju, kas kontrastē ar cita uzņēmuma vai brenda pozīciju.”

    “Pozicionēšana sabiedriskajās attiecībās”

    L. Rons Habards

     

    1. Pirmkārt, nosakiet, kādu pozīciju jūs jau ieņemat tirgū. Veiciet izpēti, runājiet ar saviem klientiem vai potenciālajiem klientiem.
    2. Nosakiet, kuru vietu jums jāieņem un kas tieši jums jādara, lai iegūtu nepieciešamo pozīciju. Jums vajag izlemt, stiprināt pašreizējo pozīciju vai izveidot jaunu.
    3. Sekojiet līdzi, lai jūsu mārketinga materiāli un reklāma atspoguļo un uzsver jūsu pozīciju. Pieturieties pie galvenās pozīcijas un stipriniet to.

                                Es aicinu jūs uz savu semināru piektdien

    Jūs uzzināsiet:

    - Kā iegūt plānoto rezultātu no interneta reklāmas

    - Kā izveidot mārketinga materiālus, kas nesīs ieņēmumus

    - Kā panākt pašpārliecību un stabilitāti ar prognozējamu mārketingu

     

    BONUSS: Kā viegli un vienkārši tikt skaidrībā ar interneta reklāmu.

     

    Gaidīsim jūs 23.augustā plkst. 19:00 First Baltic Hubbard College of Administration telpās.

    Adrese: Spilves iela 35A, Riga.

     

    Vēlaties reģistrēties?


    Sūtiet savus kontaktdatus uz e-pastu info@wisebaltics.org

    Papildus informācija: +37120619707

     

    Dalība - bezmaksas.

    Semināra valoda - krievu.

     

     

    ©2019 Maksims Morozovs. Visas autortiesības aizsargātas. Fragments no L. Rona Habbarda materiāliem: ©2015 L. Ron Hubbard Library. Izsakām dziļu pateicību L. Ron Hubbard Library (L.Rona Habarda bibliotēkai) par laipnu atļauju reproducēt fragmentus no L. Rona Habbarda ar autortiesībām aizsargātiem darbiem. HUBBARD ir preču zīme un tiek izmantota atbilstoši licences līgumam. Nevienu šīs publikācijas daļu nedrīkst reproducēt, izplatīt, glabāt informācijas meklēšanas sistēmā vai pārsūtīt jebkurā izskatā, jebkurā veidā - elektroniski, mehāniski, fotokopēšanas veidā vai ar jebkuru citu ierakstu veida palīdzību bez autortiesību turētāja rakstiskas atļaujas.