WISE Baltijas
Uzņēmēju klubs

    KUR TU ESI — MAN VAJADZĪGAIS DARBINIEK?

    Vai jūs kādreiz esat audzējis kādus augus? Ja jā, tad jūs labi saprotat, cik daudz ir jādara, lai viņi izaugtu skaisti un veselīgi.

    Sākumā jūs atrodat nepieciešamās sēklas vai stādus, cenšaties, lai tie ieaugtos, rūpīgi tos pieskatiet. Jūs darāt visu iespējamo, lai viņi daudzus gadus iepriecinātu acis, ziedētu un ražotu. Galvenais, lai jūsu spēki nebūtu iztērēti pa tukšo.

    Iedomājieties, ka esat uzņēmuma personāla direktors.

    Jums jāatrod labs darbinieks, jāvienojas par darba apstākļiem, jāpieņem darbā, jāadaptē un jārupejas par to, lai viņš kļūtu par izcilu speciālistu vai vadītāju.

    Jūs esat ieinteresēti, lai viņš ražotu augstas kvalitātes produktu un nestu uzņēmumam ienākumus ilgus gadus.

    Tas ir tas pats audzēšanas process, un jums ir nepieciešami sulīgi, garšīgi augļi!

    Kas šajā lietā ir vissvarīgākais? Kas ir grūtākais?

    Lasiet tālāk un uzziniet, kāda ir jūsu problēma, tāpat kā lielākajai daļai vadītāju:

    • darba tirgū nav nepieciešamo speciālistu;
    • nav datu par to, ko darīt ar darbinieku, kuru tikko pieņema darbā;
    • nav zināšanas, kā pareizi “izaudzēt” darbiniekus.

    Piemēram, jūs beidzot esat atraduši retu stādu, bet mēneša laikā viņš diemžēl novīst. Ir arī diezgan nepatīkami, ja nav īsti skaidrs kāpēc. Vai jūs vēl tikai novērojat šo stādu: vai viņš spēs izaugt, par to, ko vēlētos es? Vai no viņa būs arī kāds labums?

    Augļu kultūru audzēšanas process, manuprāt, atgādina smalku darbu ar personālu. Tas ir grūti, bet nepieciešams!

    No kā labāk sākt kā vadītājam?

    Ikviens jauns darbinieks ir rūpīgi jānovērtē. Lai novērtētu viņa kvalifikāciju, pilnīgi pietiek ar pārbaudes laika vienu mēnesi.

    4 svarīgi punkti kvalifikācijas noteikšanai:

    1. Darbinieks strādā efektīvi un tiek galā ar visiem uzdevumiem, vai arī darbinieks nespēj laicīgi visu paveikt.

    Atcerieties, ka algu jūs maksājat par rezultātu.

    2. Darbinieks veic uzdevumus ātri un efektīvi vai tikai ja rodas tāda nepieciešamība. Vai viņš ir gatavs mācīties, uzlabot savus rādītājus, mainīt viedokli par to, ko viņš dara? Vai arī jaunā darbinieka attieksme atgādina robotu un “iznīcinātāju”, kurš var tikai kritizēt?

    Atcerieties, ka jūs maksājat algu par kvalitāti un produktivitāti.

    3. Vai darbinieks ir kompetents jeb viņa iemaņas nepieciešams uzlabot? Viņš dara jebkuru darbu, jo var izdarīt arī to, jeb izvairās arī saviem pienākumiem?

    • Atcerieties, jūs maksājat algu par kompetenci un profesionalitāti!

    4. Darbinieka personīgas īpašības ir svarīgas tiem, kas ar viņu strādā. Neskatoties uz to, ka tas ir subjektīvākais radītājs, vadītājam to jānovērtē darbinieka pirmajā mēnesī.

    • Atcerieties, ka darba algu jūs gribat maksāt labākajiem!

    Mana pieredze bosu un personāla testēšanā dažādās kompānijās rāda, ka vadītājs izvēlas darbiniekus ar līdzīgiem sev radītājiem, taču nedaudz vajākiem. 30 gadus strādājot par biznesa konsultantu un vadītāju es sapratu, ka ir personisko īpašību kopums, kas obligāti ir jāņem vērā.

    Vai vēlaties uzzināt, kādiem faktoriem ir jāpievērš uzmanība? Kas šajā procesā ir svarīgākais? Kas ir sarežģītākais?

    Nāciet uz manu semināru: “Kur tu esi, man vajadzīgais darbiniek?”, kas notiks šī gada 25.oktobrī WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātās sapulces ietvaros.⠀

    Uz tikšanos,
    Andrey Kruglov

    _________________________________________________________

    Gaidīsim jūs First Baltic Hubbard College of Administration telpās.

    Reģistrācijai sūtiet svus kontaktdatus uz e-pastu info@wisebaltics.org

    Papildus informācija: +37120619707

    Dalība - bezmaksas.

    Semināra valoda - krievu.

    Nāciet uz ATKLĀTO SAPULCI 25.oktobrī 19:00!

    Sapulcē jūs gaida:
    ▶ Apvienības WISE jaunumi.
    ▶ Speciālista uzstāšanās: praktiski piemēri un vienkāršas rekomendācijas, kuras būs iespējams uzreiz pielietot savā darbā.
    ▶ Iespēja gūt jaunus kontaktus un sarunāties ar citiem uzņēmējiem.

    Sapulces ietvaros Andrey Kruglov seminārs:
    "Kur tu esi - man vajadzīgais darbinieks?"

    ▶ Kur meklēt kompetentus darbiniekus
    ▶ Ko piedāvāt kandidātam
    ▶ Kā motivēt darbinieku, lai viņš neaizietu


    Gaidīsim jūs 25.oktobrī plkst. 19:00 First Baltic Hubbard College of Administration telpās.
    Adrese: Spilves iela 35A, Riga.


    Telefons: +37120619707
    Reģistrējieties tagad: rakstiet uz e-pastu info@wisebaltics.org

    Dalība - bezmaksas.
    Semināra valoda - krievu.

     

    Video atskaite par WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklāto sapulci 23.08.2019

    Piektdien, 23. augustā, Rīgā, First Baltic Hubbard College of Administration telpās notika kārtējā WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātā sapulce. Sapulces ietvaros uzstājas vieslektors, mārketinga eksperts Maksims Morozovs ar semināru 
    REZULTATĪVS MĀRKETINGS VAI KĀ PIESAISTĪT VAIRĀK KLIENTU JAU ŠODIEN?

    Piektdien, 23. augustā, Rīgā, First Baltic Hubbard College of Administration telpās notika kārtējā WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātā sapulce.

     

    Kluba priekšsēdētājs Aleksandrs Konstantinovs pastāstīja par WISE Baltijas uzņēmēju klubu, tā darbību, jaunumiem un priekšrocībām, kas sagaida kluba biedrus.

    Pēc savas uzstāšanas sapulces vadītājs uzaicināja ekspertu Maksimu Morozovu, kurš novadīja savu semināru “Rezultatīvs mārketings vai kā piesaistīt vairāk klientu jau šodien”. M.Morozovs jau vairākus gadus ar panākumiem vada mārketinga nodaļu lielā starptautiskā uzņēmumā. Viņš dalījās ar savām praktiskajām iestrādēm un sekmīgas darbības formulām, stāstot par dažādu mārketinga instrumentu pielietošanu, tajā skaitā sociālo tīklu izmantošanu.

    First Baltic Hubbard College of Administration licences turētājs Andrey Kruglov anonsēja savu jaunu semināru “Kur tu esi, man vajadzīgais darbiniek?” Seminārs notiks 25. oktobrī WISE Baltijas uzņēmēju kluba sapulces ietvaros.

    Pēc oficiālās daļas viesus gaidīja uzklātais galds. Pie mielasta viesi iepazinās, apsprieda aktuālās problēmas, dalījās pieredzē un ar saviem panākumu stāstiem. Neskatoties uz vasaras atvaļinājumu laiku, uz mūsu sapulci ieradās samērā daudz publikas, kas liecina, ka interese par Hubbard Management System pastāvīgi pieaug.

     

    Dažas dalībnieku atsauksmes par semināru:

     

    Guvu apstiprinājumu tam, ka uzņēmumā pareizi tiek pielietots mārketings. Jauna ideja un skatījums mārketinga definīcijai – ļoti patika izskaidrojums. Kā arī noderīga ideja, sadalījums mārketings + mārketinga instrumenti + formula.

    L. K.

    ***

    Lektora uzstāšanās un sniegtā informācija bija interesanta, vērtīga. Patika, ka tika ar piemēriem paspilgtināts katrs punkts, kas vēl labāk ļāva saprast pasniegto informāciju. Sapratu, kā rīkoties ar informāciju, ko vēlos pasniegt savai mērķauditorijai.

    P.S.: Maksims lieliski novadīja semināru, gaidīšu nākamo!

    Paldies!

    D. Z.

    ***

    Paldies, Maksim! Ļoti vienkārša un saprotama pasniegšana. Gribas to visu pielietot un saņemt rezultātu nekustamo īpašumu un citās jomās, pat arī privātā komunikācijā.

    R.

    ***

    Kārtējo reizi pārliecinājos, ka jāmācās un vēlreiz jāmācās. Ar dievu, TV!

    V. S.

     

     

    Uzmanību!

    Nākamā atklātā sapulce notiks

    25. oktobrī

    Sapulces ietvaros

    Andreja Kruglova seminārs:

    "Kur tu esi, man vajadzīgais darbiniek?"

     

    Vēlaties reģistrēties?

     

    Atsūtiet savu kontaktinformāciju uz e-pastu:

    info@wisebaltics.org

     

    Papildus informācija pa telefonu:

    +371 20619707

    Vai jūsu biznesam ir nepieciešams mārketologs? Ko viņš dara un kā?

    Uzņēmumu direktori un īpašnieki arvien vairāk saskaras ar to, ka dažādos mārketinga virzienos ir vajadzīgas pilnīgi pretējas zināšanas un prasmes. Bet arī darba rezultāts ir ievērojami atšķirīgs.

    Jums ir pazīstamas tādas grūtības? Es esmu pārliecināts, ka jūs noteikti aizdomājaties par to, kā veiksmīgi un izdevīgi reklamēt savu biznesu.

     

    Klasiskais mārketings pret interneta mārketingu

    Nesen Floridā kongresa laikā es satiku kolēģi — krieviski runājošu biznesa konsultantu. Mēs sākām apspriest Amerikas biznesa struktūras, tostarp L. Rona Habarda organizācijas shēmas piemērojamību komercuzņēmumiem.

    Un tad radās jautājums: kur mārketingam vajadzētu būt ražošanas plūsmā? Pārsteidzoši, ka mēs vispār nevarējām vienoties, līdz mēs atklājām, ka mums ir pilnīgi atšķirīgas koncepcijas par mārketingu.

    Izrādījās, ka es domāju par produkta klasisko mārketingu, un mans sarunu biedrs diskutēja par interneta mārketingu.

    Termini izklausās līdzīgi, un zinoši mārketologiuzreiz jums pateiks, ka veiksmīgai reklamēšanai tiek izmantoti dažādi rīki. Kāds var man nepiekrist. Ko lai saka – komentāru rinda ir jūsu rīcībā.

    Klasiskā pieeja

    Es uz to skatos no uzņēmuma īpašnieka vai direktora skatu punkta. Kad mēs runājam par produkta mārketingu, tad mēs sākam ar aptaujām. Mēs noskaidrojam, kas ir mūsu klienti, ko viņi uzskata par labu vai sliktu, kāpēc produkts ir vajadzīgs patērētājam, kā iesaiņot un pārdot produktu.

    Piemēram, slavenais Rīgas balzams — tradicionāls dzēriens tūristiem vai alternatīva metode cilvēku veselības uzturēšanai?

    Saulesbrilles – acu aizsargāšana vai statusa indikators?

    Īsi sakot, aptauja ir vissvarīgākais mārketinga instruments, lai uzlabotu biznesu un noskaidrotu ne tikai klientu vajadzības, bet arī sabiedrības viedokli. Uzdevums ir pārliecināties, ka pie jums ierodas ieinteresēts klients, un atlaide nebija galvenais pārdevēja arguments.

    Interneta mārketings

    Šis ir pavisam cits spēles laukums, ar citiem rīkiem un paņēmieniem. Interneta mārketings atšķiras no klasiskā ar interaktivitāti, mērķauditorijas atlasi un web analītiku. Šeit uzsvars tiek likts nevis uz produktu, bet uz potenciālo klientu, kuram jākļūst par pircēju. Par viņu jau ir apkopota maksimāla informācija.

    Tagad jāzina:

    a) kur un kā iegūt šos datus;

    b) kā tos pareizi izmantot.

    Balstoties uz to, mārketologs var izveidot lendingu, konfigurēt analītiku, izveidot kopienu, tādējādi ietekmējot pārdošanas pieaugumu un mājaslapas aktivitāti.

    Vēl viena detaļa tiem, kas ir izpētījuši un pielietojuši visas mārketinga un PR klasikas: interneta mārketingā robeža starp “mārketingu” un “PR” praktiski ir pazudusi. Bet tas joprojām nav viens un tas pats.

    Kļūdas var nogalināt labākas idejas

    Standarta darbību neievērošana vai kļūdas var izraisīt naudas zudumu, tāpat arī nepamatotu vilšanos pašos instrumentos.

    Diemžēl bez viņiem šodien vairs nav iespējams izdzīvot.

    Es neuzdodu sev uzdevumu izglītot jūs ar trim teikumiem, es iesaku paskatīties šajā virzienā.

    Bet uzklausīt speciālistu, veiksmīgas komercuzņēmuma mārketinga nodaļas vadītāju, un saņemt precīzas rekomendācijas no viņa jūs varat WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātajā sapulcē Rīgā, 23. augustā.

    Autors: Andrey Kruglov

     

    http://wise.lv/wise-sapulce-23-augusts-2019/

    Gaidīsim jūs 23.augustā plkst. 19:00 First Baltic Hubbard College of Administration telpās.

    Adrese: Spilves iela 35A, Rīga.

    Vēlaties reģistrēties?

    Atsūtiet savu kontaktinformāciju uz epastu: info@wisebaltics.org

    Detalizētāka informācija pa telefonu: +371 20619707

    *Dalība: bezmaksas.

    *Semināra valoda: krievu.

    Vairāk informācijas: http://wise.lv/wise-sapulce-23-augusts-2019/