WISE Baltijas
Uzņēmēju klubs

    Mārketinga noslēpumi: Kā viegli iegūt priekšrocības tirgū

    Lai reklāma kļūtu rezultatīva un piesaistītu klientus, vajag pazīt savu patērētāju: kas viņš ir, kas viņam ir vērtīgs, kādas problēmas viņam ir, kam viņš uzticas, kas viņu motivē un "uz ko viņš uzķeras." Par to nerunā tikai slinkie.

    Bet ļoti bieži tiek izlaists vienkāršs un svarīgs faktors: klients tiek pētīts, neņemot vērā to, ka jūs tirgū neesat vienīgie. Potenciālo klientu analizē tā, it kā viņš būtu vakuumā.

    Mēs dzīvojam digitālo tehnoloģiju laikmetā, tirgus ir pārpildīts ar informāciju, karš par patērētāja uzmanību iet ne uz dzīvi, bet uz nāvi. Zinātnieki aprēķinājuši, ka vidēji cilvēks vienā dienā redz aptuveni 3000 reklāmas ziņojumus.

    Tādos apstākļos jūsu konkurenti ir ne tikai tie, kuriem ir tāds pats produkts vai pakalpojums kā jums, bet arī tie, kas strādā pavisam citā nozarē. Pienācīgas uzmanības trūkums šim faktam var novest pie tā, ka jūs skriesiet kā kāmis ritenī, tērējot milzīgas pūles un resursus “pa tukšo”.

    Galvenais uzdevums

    Jums ir tikai dažas sekundes, lai klients varētu saprast, kas jūs esat un ko jūs viņam piedāvājat. Tikai dažas sekundes, lai iegūtu viņa uzmanību un nekļūtu par vienu no tūkstošiem citu uzņēmumu, kas tikai uz mirkli uzkavējās atmiņā.

    Gribu parunāt par vienu no mārketinga instrumentiem - pozicionēšanu, kuras nozīme ir īpaši palielinājusies mūsdienās.

     

    "Ja jūsu uzņēmums vai preces marka neieņem pirmo vietu potenciālā klienta pratā, tad jums ir problēmas ar pozicionēšanu. Jums kaut kā ir jāsasaista jūsu ieņemtā pozīcija ar līdera pozīciju, ja jūs vēlaties ko panākt.

    Tā arī ir galvenā būtība pozicionēšanai - vienam no noderīgākajiem instrumentiem, kas tika izdomāti, lai risinātu ar mārketingu saistītos jautājumus."

     “Pozicionēšana sabiedriskajās attiecībās”

    L. Rons Habards

     

    Piemērs: kā tas darbojas

    Man mājās ir divi mazi suņi:

    1. čivavas un špica krustojums vārdā Deimoss;

    2. tīršķirnes greznais Pomerānijas špics Niks.

    Kad mēs dodamies pastaigā ar katru no suņiem atsevišķi, katrs no viņiem saņem daudz uzmanības: viņus fotografē un glāsta. Mājdzīvniekus tas priecē. Abi suņi ir vienlīdz aizkustinoši un zina, kā piesaistīt apkārtējo skatus un dabūt pakasīšanu aiz auss vai pat kaut ko garšīgu.

    Skaists sunītis

    Pats interesantākais notiek, kad pastaigā aizvedam uzreiz divus suņus. Apkārtējie pilnīgi pārstāj pamanīt Deimosu, un viss entuziasms un uzmanība tiek vērsta tikai uz Niku. Vai tas nozīmē, ka Deimoss ir nepievilcīgs? Nē. Bet tas nozīmē, ka kopīgā pastaigā Nikam ir nepārprotamas konkurences priekšrocības: patērētāja galvā viņš ieņēma “skaistulīša” pozīciju.

    Bet ko Deimosam darīt? Būtu kļūda sacensties ar Niku un mēģināt ieņemt “skaistulīša” pozīciju. Tas patērētu daudz enerģijas, un ne fakts, ka efektīvi.

    Gudrs suns

    Deimoss ir ļoti prātīgs suns, un man savlaik izdevās viņam iemācīt dažādas komandas: sēdēt, gulēt, velties, rāpot utt.

    Nākamreiz, kad mēs atkal staigājām visi kopā, es lūdzu Deimosu izpildīt komandu virkni.

    Skatītāji uzreiz pievērsa savu uzmanību un aizmirsa par Niku, un Deimoss pelnīja uzslavu: “Ak, kāds gudrs suns!”

    Kopsavilkums:

    Deimosa un Nika piemērā var redzēt, kā viegli var iegūt konkurences priekšrocību, vienkārši izveidojot jūsu biznesa un produktu pareizo pozicionēšanu.

    “Būtībā pozicionēšana – tā ir “kontrastu” stratēģija. Proti, jūs parasti savam uzņēmumam vai markai veidojat pozīciju, kas kontrastē ar cita uzņēmuma vai brenda pozīciju.”

    “Pozicionēšana sabiedriskajās attiecībās”

    L. Rons Habards

     

    1. Pirmkārt, nosakiet, kādu pozīciju jūs jau ieņemat tirgū. Veiciet izpēti, runājiet ar saviem klientiem vai potenciālajiem klientiem.
    2. Nosakiet, kuru vietu jums jāieņem un kas tieši jums jādara, lai iegūtu nepieciešamo pozīciju. Jums vajag izlemt, stiprināt pašreizējo pozīciju vai izveidot jaunu.
    3. Sekojiet līdzi, lai jūsu mārketinga materiāli un reklāma atspoguļo un uzsver jūsu pozīciju. Pieturieties pie galvenās pozīcijas un stipriniet to.

                                Es aicinu jūs uz savu semināru piektdien

    Jūs uzzināsiet:

    - Kā iegūt plānoto rezultātu no interneta reklāmas

    - Kā izveidot mārketinga materiālus, kas nesīs ieņēmumus

    - Kā panākt pašpārliecību un stabilitāti ar prognozējamu mārketingu

     

    BONUSS: Kā viegli un vienkārši tikt skaidrībā ar interneta reklāmu.

     

    Gaidīsim jūs 23.augustā plkst. 19:00 First Baltic Hubbard College of Administration telpās.

    Adrese: Spilves iela 35A, Riga.

     

    Vēlaties reģistrēties?


    Sūtiet savus kontaktdatus uz e-pastu info@wisebaltics.org

    Papildus informācija: +37120619707

     

    Dalība - bezmaksas.

    Semināra valoda - krievu.

     

     

    ©2019 Maksims Morozovs. Visas autortiesības aizsargātas. Fragments no L. Rona Habbarda materiāliem: ©2015 L. Ron Hubbard Library. Izsakām dziļu pateicību L. Ron Hubbard Library (L.Rona Habarda bibliotēkai) par laipnu atļauju reproducēt fragmentus no L. Rona Habbarda ar autortiesībām aizsargātiem darbiem. HUBBARD ir preču zīme un tiek izmantota atbilstoši licences līgumam. Nevienu šīs publikācijas daļu nedrīkst reproducēt, izplatīt, glabāt informācijas meklēšanas sistēmā vai pārsūtīt jebkurā izskatā, jebkurā veidā - elektroniski, mehāniski, fotokopēšanas veidā vai ar jebkuru citu ierakstu veida palīdzību bez autortiesību turētāja rakstiskas atļaujas.

    Nāciet uz ATKLĀTO SAPULCI 23.augustā 19:00!

    Sapulcē jūs gaida:
    ▶ Apvienības WISE jaunumi.
    ▶ Speciālista uzstāšanās: praktiski piemēri un vienkāršas
    rekomendācijas, kuras būs iespējams uzreiz pielietot savā darbā.
    ▶ Iespēja gūt jaunus kontaktus un sarunāties ar citiem uzņēmējiem.

    Sapulces ietvaros Maksima Morozova seminārs:
    "Rezultatīvs mārketings vai kā piesaistīt vairāk klientu jau šodien."

    ▶ Kā iegūt plānoto rezultātu no interneta reklāmas
    ▶ Kā izveidot mārketinga materiālus, kas nesīs ieņēmumus
    ▶ Kā panākt pašpārliecību un stabilitāti ar prognozējamu mārketingu

    BONUSS: Kā viegli un vienkārši tikt skaidrībā ar interneta reklāmu.


    ☞ Gaidīsim jūs 23.augustā plkst. 19:00 First Baltic Hubbard College of Administration telpās.
    Adrese: Spilves iela 35A, Riga. 


    Telefons: +37120619707
    Reģistrējieties tagad: rakstiet uz e-pastu info@wisebaltics.org

    Dalība - bezmaksas. 
    Semināra valoda - krievu.

    Video atskaite par atklāto sapulci 14.06.2019.

    14. jūnijā First Baltic Hubbard College of Administration telpās notika WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātā sapulce. Sapulces ietvaros uzstājās žurnāliste un radio pārraides vadītāja Olga Kriviņa ar semināru “KĀ IEMĪLĒT UZSTĀTIES PUBLIKAS PRIEKŠĀ?”

    Piektdien, 14. jūnijā, Rīgā, First Baltic Hubbard College of Administration telpās bija daudz cilvēku: notika kārtējā WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātā sapulce.

    Sapulci atklāja kluba priekšsēdētājs Aleksandrs Konstantinovs. Viņš pastāstīja par WISE asociāciju, par WISE Baltijas uzņēmēju klubu un tā darbību, kā arī par pēdējiem asociācijas jaunumiem.

    Pēc tam uzstājās First Baltic Hubbard College of Administration licences turētājs Andrey Kruglov. Viņš dalījās ar pavasara tematiskās WISE NVS un Baltijas konferences rezultātiem, kura notika maija beigās Maskavas reģionā, un kuru apmeklēja arī Latvijas delegācija.

    Kā sapulces vieslektors uzstājās pieredzējusī žurnāliste un radio pārraides vadītāja Olga Kriviņa. Savā autoru seminārā “Kā iemīlēt uzstāties publikas priekšā?” viņa dalījās ar saviem personīgajiem novērojumiem un secinājumiem, kas savulaik palīdzēja viņai pārvarēt bailes no tiešraides un komunikācijas ar lielu auditoriju.

    Olga arī minēja daudz piemēru no prakses un deva vērtīgus, praktiskus padomus par to, kā izvairīties no neveiksmēm uzstājoties.

    Semināra izskaņā viesus gaidīja tradicionālais furšets.

    Dalībnieki varēja komunicēt, apspriest svarīgus jautājumus neformālā gaisotnē, apmainīties ar kontaktiem un atstāt atsauksmes.

    Spriežot pēc atsauksmēm, seminārs atstāja lielu iespaidu un iedvesmoja cilvēkus uzlabot savas publiskās uzstāšanās prasmes.

     

                      Sapulces dalībnieku atsauksmes:

     

    V. K.

    Man patika, ka lektors dalījās ar savu praktisko pieredzi nevis teoriju. Un tas izklausās vienkārši, kaut aiz tā ir daudzu gadu darbs un sevis pārvarēšana. Lieliski! Bravo!

     

    S. L.

    Paldies! Brīnišķīgs seminārs! Pieejams, vienkāršs, jautrs, interesants! Daudz noderīgu datu. Man pat sagribējās uzstāties nelielas auditorijas priekšā.

     

    I. O.

    Pirmo reizi apmeklēju semināru par publisko uzstāšanos. Biju pārsteigta, cik lektore profesionāli vadīja semināru. Uzzināju tādas lietas, par ko pat iedomāties nevarēju. Lektores iedvesmas dēļ parādījās pat doma, ka varēšu lasīt lekcijas. Paldies!!!

     

                                            Uzmanību!

             Nākamā atklātā sapulce notiks jau 23. augustā.

     

                    "Efektīvs un vienkāršs mārketings"

                         (5 mīti par reklāmu internetā)

     

    Maksims Morozovs - mārketinga nodaļas vadītājs lielā starptautiskā uzņēmumā palīdzēs tikt skaidrībā ar preču un pakalpojumu reklāmu internetā, pastāstīs par efektīva mārketinga satura izveidi un atklās noslēpumu - kur iegūt idejas publikācijām sociālajos tīklos.

     

                               Vēlaties reģistrēties?

         Atsūtiet savu kontaktinformāciju uz e-pastu: info@wisebaltics.org

                    Papildus informācija pa telefonu: +371 20619707

     

    WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātā sapulce 14.jūnijā

    Žurnāliste un radio pārraides vadītāja Olga Kriviņa uzstāsies WISE Baltijas uzņēmēju kluba rīkotajā atklātajā sapulcē 14. aprīlī plkst. 19:00.

    Semināra tēma:

    "KĀ IEMĪLĒT UZSTĀTIES PUBLIKAS PRIEKŠĀ?"

    (video krievu valodā.)

     

    Vēlaties reģistrēties?

    Atsūtiet savu kontaktinformāciju uz e-pastu: info@wisebaltics.org